ajllaa

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

hemma!

Av ajla - 14 november 2010 20:49

Äntligen hemma, jag måste duscha innan klockan 9 så ni får en super snabbt sammanfattning!

Jag stack till dzenana vi drog till emina, från emina till HemmaKväll som vi var i 1 & 1 HALV TIMME I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bananen ville ju inte kolla på nån film & ja o emina typ ville döda henne. Såg även Challe! :D 

Sen när vi väll skulle hyra, så ba hon i kassan ni måste skriva på en förälder vi ba okej, sen hon ba koden? Vi ba va? Haha sen var man tvungen att ha kod så vi fick ringa dzenanas mamma som gissade sin kod & tack o lov så var det rätt! 

Vi kollade på "StreetDance" den var väll okej (: tur för emina & dzenana annars skulle de flyga från balkongen (a)

Vi åt pizza på Costello, jag åt kyckling pizza GOTTTTTTTTT åt mig mätt som en jäla gris. kunde typ inte gå sen :o

När vi kom hem kollade vi på filmen, sen i skolkatalogen. Emina stack hem och jag o bananen kollade om filmen igen :D 

sen kom mina föräldrar o vi stack och handlade på maxi, NU ÄR JAG HÄR!

måste verkligen duscha nu, bye!


  

Carly och hennes crew har just avancerat till finalen i Storbritanniens största streetdance—tävling när deras ledare Jay plötsligt lämnar gruppen och gör slut med Carly. De står utan lokal att repetera i när Carly stöter på Helena (Charlotte Rampling), rektor för en balettskola.

Helena tycker hennes elever saknar passion och känsla i sin dans och erbjuder Carly och hennes crew träningsmöjligheter på skolan om de lär baletteleverna streetdance.

Två skilda världar möts, eller snarare kolliderar. Utan att egentligen ha någonting gemensamt, mer än kärleken till sin respektive dansgenre, inser de bägge dansgrupperna att måste hitta något sätt att samarbeta för att kunna vinna.




  















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards