ajllaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av ajla - 1 augusti 2010 12:11

cao!

ja sitter och vantar pa kusinen Amila som kom hit igar! vi ska ha lite fun! wiiie i have miss you bitch!

Tack och lov nu ar de varmt och sol har!

Mina dagar kommer spenderas med Amila hela tiden typ. Sen kommer syrran imorgon.Och kusinen denis ja brukar va med ar pa lager i slovenien och han kommer hem nasta lordag!

Synd att de var sondag idag ja och kusinen kunde gatt en runda pa stan men de ar ju stangt nu.

Morsan fyller 49 ar idag! Grattis mamma loveu!


jaja, hoppas amila kommer snart annars torkar ja ut har !


varma pussssaaaaar!


eller jo vanta!

maste beratta en sak igar haha.

det var lite sma kalt igar eftersom att de regnade men ja var anda med shorts och ett linne med bara min baseball jacka over  som for ovrigt ar ratt tunn! Sa ja och pappa var ute och snackade med lite folks, sa kom de en man pa motorcykel med canada gose *stavning* jacka!!! omg, ja skrattade at han de ar ju fan inte vinter! ncnc.... haha whatever de kanske inte var kul, men sjukt anda!


 

har ar bilden dar vi var i kroatien! Staden heter Porec!


 

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards