ajllaa

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

i tyskland!

Av ajla - 14 augusti 2010 12:52

hejsan sötnosar!!

jag ska egentligen vara hemma imon som sagt, men de blir lite ändrade planer :/

ja kom till tyskland igar och ja ska vara har idag och imorgon och ja beger mig av till swe pa mandag och kommer vall vara hemma pa tisdag, de beror ju pa trafiken. OM  inte är hemma pa tisdag sa kommer ja vara hemma pa onsdag 1000%

de ar ju inte säkert att jag kommer blogga just pa tisdag eller onsdag! Förmodligen kommer de ett inlägg pa torsdag!


sen har kommit en ny funktion till bloggplatsen! Natt som ar kallat frageruta och den ar nagonstans i min meny, har inte kollat själv sa ja kan inte säga direkt var. Men de gar i alla fall ut pa att där kan ni ställa en fraga at mig eller fler! Och ja kommer lätt kunna svara pa dem! Eller svara pa dina kommentarer istallet för att kommentera min egen blogg!

Bra va ? :D

jag har redan svarat pa tva kommentarer av, Elina & Dionita sa ni kan checka om de fungerar! ;)


puss!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards